Pomôcť
Časté otázky
Aby sme zjednodušili nákup na našej webstránke, zodpovedali sme Vaše najčastejšie otázky. Veríme, že Vám naše odpovede pomôžu a budete môcť ľahko objednať vybraný produkt.
Aká je lehota doručenia?
Doručovateľská spoločnosť doručí objednaný tovar v lehote do 3-4 pracovných dní od prevzatia zásielky v sklade.
Aké sú náklady na dopravu?
Doručenie objednávok v hodnote nad 100 EUR je bezplatné. Za doručenie objednávok v hodnote nižšej než 100 EUR sa platí 5 EUR.
Môžem požiadať o vystavenie účtu bez DPH?
Môžete, podrobnejšie informácie nájdete tu.
Ako môžem zaplatiť za moju objednávku?
Za objednaný tovar je možné zaplatiť prevodom (internet banking, vklad na účet v banke alebo poukážka na pošte) a debetnou kartou prostredníctvom služby Adyen, Paypalom.
Podrobnosti o spôsoboch úhrady nájdete tu.
Môžem dostávať e-mailom oznamy o akciách?
Môžeme Vám zasielať oznamy e-mailom, stačí, ak zadáte svoju e-mailovú adresu do políčka Poinformujte sa a využite naše ponuky a prihlásite sa.
Kam môže poslať pochvaly a pripomienky?
Všetky Vaše otázky, pochvaly a pripomienky nám posielajte na sales@autokreso.sk.
Kedy môžem kontaktovať užívateľskú podporu?
Pracovná doba užívateľskej telefonickej podpory je od pondelka do piatka 8:00 – 16:00 hod.
V akej lehote môžem vrátiť objednanú súčiastku?
Vrátenie tovaru je možné do 14 dní od prijatia tovaru. Podrobnosti o vrátení tovaru nájdete tu.
Ako môžem odstúpiť od objednávky?
Na odstúpenie od objednávky je potrebné poslať e-mail na sales@autokreso.sk s uvedením čísla objednávky.